نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌های تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای انگیزشی تحصیلی بر آسیب‌ها و موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 162-183]
  • آموزش امید اثربخشی آموزش امید بر میزان سرسختی تحصیلی دختران داوطلب کنکور سراسری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 47-60]
  • آموزش تلفیقی اثربخشی آموزش تلفیقی مبتنی بر شبکۀ اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی، شناخت اجتماعی و عملکرد تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 53-81]
  • آموزش زبان انگلیسی تأثیر آموزش الکترونیکی مبتنی بر بازیوارسازی بر درگیری تحصیلی یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 277-295]
  • آموزش عالی کالبدشکافی مؤلفه‌های فرهنگ در قلمرو آموزش و یادگیری دانشگاهی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-248]
  • آموزش عالی شناسایی نشانگرهای خلاقیت پداگوژیکی و یادگیری در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 184-206]

ا

  • اختلال خاص یادگیری ریاضی تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی مبتنی بر دیدگاه‌های ویگوتسکی و سوولر و اثربخشی آن بر کارکردهای شناختی و حل مسئله کلامی ریاضی در دانش‌آموزان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 110-136]
  • ارزیابی‌های شناختی رابطۀ بین جهت‌گیری‌های هدف پیشرفت، فرایندهای ارزیابی شناختی و هیجانات پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر: یک تحلیل میانجی‌گیری تعدیل شده [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 158-180]
  • ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی پیش‌بینی مسئولیت‌پذیری ‌تحصیلی براساس بافت ‌اجتماعی‌کلاس با واسطه‌گری ارضای‌ نیازهای ‌اساسی روان‌شناختی و اشتیاق ‌تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-29]
  • اشتغال‌زایی ارتقای کیفیت تدریس در آموزش‌ عالی فنی و حرفه‌ای با تأکید بر رویکرد اشتغال‌زایی و مهارت‌محوری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 23-46]
  • اشتیاق تحصیلی پیش‌بینی مسئولیت‌پذیری ‌تحصیلی براساس بافت ‌اجتماعی‌کلاس با واسطه‌گری ارضای‌ نیازهای ‌اساسی روان‌شناختی و اشتیاق ‌تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-29]
  • اضطراب امتحان نقش خوشه‌های اضطراب امتحان و سرزندگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی دانشجویان: یک تحلیل خوشه‌ای [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-157]
  • انگیزش پیشرفت فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانی ـ آموزشی بر افزایش انگیزش پیشرفت یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 254-289]

ب

  • بازی شطرنج تأثیربازی شطرنج بر فرایند تصمیم‌گیری و پیشرفت‌تحصیلی در درس ریاضیات: نقش تعدیل‌کنندۀ جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 296-312]
  • بازی وارسازی تأثیر آموزش الکترونیکی مبتنی بر بازیوارسازی بر درگیری تحصیلی یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 277-295]
  • بافت‌اجتماعی کلاس پیش‌بینی مسئولیت‌پذیری ‌تحصیلی براساس بافت ‌اجتماعی‌کلاس با واسطه‌گری ارضای‌ نیازهای ‌اساسی روان‌شناختی و اشتیاق ‌تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-29]
  • باورهای معرفت‌شناختی نقش واسطه‌ای کنجکاوی معرفت‌شناختی در رابطۀ بین باورهای معرفت‌شناختی و درگیری عاملی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 82-102]
  • برنامه درسی رویکردها و روش‌های یاددهی و یادگیری در دانشگاه‌های نسل چهارم از منظر اعضای هیات علمی: مطالعه موردی کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 137-161]
  • بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی مبتنی بر دیدگاه‌های ویگوتسکی و سوولر و اثربخشی آن بر کارکردهای شناختی و حل مسئله کلامی ریاضی در دانش‌آموزان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 110-136]
  • بهزیستی اجتماعی اثربخشی مدل آموزش تربیت مثبتنگر مدرسه محور بر سطوح بهزیستی روان‌شناختی و اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 313-343]
  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی مدل آموزش تربیت مثبتنگر مدرسه محور بر سطوح بهزیستی روان‌شناختی و اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 313-343]
  • بی‌صداقتی تحصیلی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس بی‌صداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 61-84]

پ

  • پایایی پایایی معیارهای پذیرش دانشجوی دکتری مهندسی برق قدرت در ایران: رویکردی بر مبنای تئوری تعمیم‌پذیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 249-276]
  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس بی‌صداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 61-84]
  • پذیرش دکتری پایایی معیارهای پذیرش دانشجوی دکتری مهندسی برق قدرت در ایران: رویکردی بر مبنای تئوری تعمیم‌پذیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 249-276]
  • پیشرفت‌تحصیلی تأثیربازی شطرنج بر فرایند تصمیم‌گیری و پیشرفت‌تحصیلی در درس ریاضیات: نقش تعدیل‌کنندۀ جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 296-312]

ت

  • تئوری تعمیم‌پذیری پایایی معیارهای پذیرش دانشجوی دکتری مهندسی برق قدرت در ایران: رویکردی بر مبنای تئوری تعمیم‌پذیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 249-276]
  • تحلیل خوشه‌ای نقش خوشه‌های اضطراب امتحان و سرزندگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی دانشجویان: یک تحلیل خوشه‌ای [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-157]
  • تحلیل عاملی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس بی‌صداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 61-84]
  • تحلیل مضمون کالبدشکافی مؤلفه‌های فرهنگ در قلمرو آموزش و یادگیری دانشگاهی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-248]
  • تحلیل مضمون شناسایی نشانگرهای خلاقیت پداگوژیکی و یادگیری در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 184-206]
  • تحلیل میانجی‌گری تعدیل شده رابطۀ بین جهت‌گیری‌های هدف پیشرفت، فرایندهای ارزیابی شناختی و هیجانات پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر: یک تحلیل میانجی‌گیری تعدیل شده [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 158-180]
  • تدریس ارتقای کیفیت تدریس در آموزش‌ عالی فنی و حرفه‌ای با تأکید بر رویکرد اشتغال‌زایی و مهارت‌محوری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 23-46]
  • تربیت مثبت‌نگر مدرسه‌محور اثربخشی مدل آموزش تربیت مثبتنگر مدرسه محور بر سطوح بهزیستی روان‌شناختی و اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 313-343]
  • تصمیم‌گیری تأثیربازی شطرنج بر فرایند تصمیم‌گیری و پیشرفت‌تحصیلی در درس ریاضیات: نقش تعدیل‌کنندۀ جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 296-312]
  • تعدیل‌گرها فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانی ـ آموزشی بر افزایش انگیزش پیشرفت یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 254-289]
  • تعلق به دانشگاه مقیاس تعلق به دانشگاه: ویژگی‌های روان‌سنجی و تحلیل وضعیت موجود در بافت آموزش عالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
  • توسعۀ فردی نقش سرمایۀ روان‌شناختی در توسعۀ فردی کارکنان با میانجی‌گری چابکی یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
  • تیزهوشان پیش‌بینی عزت‌نفس بر اساس سرمایه‌های رشدی درونی و بیرونی در دختران دانش‌آموز [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]

ج

  • جهت‌گیری‌های هدف رابطۀ بین جهت‌گیری‌های هدف پیشرفت، فرایندهای ارزیابی شناختی و هیجانات پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر: یک تحلیل میانجی‌گیری تعدیل شده [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 158-180]

چ

  • چابکی یادگیری نقش سرمایۀ روان‌شناختی در توسعۀ فردی کارکنان با میانجی‌گری چابکی یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]

ح

  • حل مسئله کلامی ریاضی تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی مبتنی بر دیدگاه‌های ویگوتسکی و سوولر و اثربخشی آن بر کارکردهای شناختی و حل مسئله کلامی ریاضی در دانش‌آموزان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 110-136]
  • حمایت تحصیلی تبیین علّی درگیری تحصیلی براساس حمایت تحصیلی و سرمایه‌های روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 30-52]

خ

  • خطای مثبت کاذب پایایی معیارهای پذیرش دانشجوی دکتری مهندسی برق قدرت در ایران: رویکردی بر مبنای تئوری تعمیم‌پذیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 249-276]
  • خطای منفی کاذب پایایی معیارهای پذیرش دانشجوی دکتری مهندسی برق قدرت در ایران: رویکردی بر مبنای تئوری تعمیم‌پذیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 249-276]
  • خلاقیت پداگوژیکی شناسایی نشانگرهای خلاقیت پداگوژیکی و یادگیری در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 184-206]
  • خلاقیت یادگیری شناسایی نشانگرهای خلاقیت پداگوژیکی و یادگیری در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 184-206]
  • خودبخشایش‌گری اثربخشی آموزش بهبود کیفیت زندگی بر سرمایۀ‌ روان‌شناختی و خودبخشایش‌گری مادران دارای فرزند معلول جسمی‌ـ‌حرکتی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 181-200]
  • خودشفقت‌ورزی واسطه‌گری خود‌شفقت‌ورزی در رابطۀ بین کمال‌گرایی و نشاط‌ذهنی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 119-142]
  • خودکارآمدی ادراک‌شده نقش واسطه‌ای خوش‌بینی تحصیلی در رابطه بین خودکارآمدی ادراک‌‌شده و سازگاری دانشجویان با دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 85-109]
  • خوش‌بینی تحصیلی نقش واسطه‌ای خوش‌بینی تحصیلی در رابطه بین خودکارآمدی ادراک‌‌شده و سازگاری دانشجویان با دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 85-109]

د

  • دانش‌آموزان ابتدایی تأثیربازی شطرنج بر فرایند تصمیم‌گیری و پیشرفت‌تحصیلی در درس ریاضیات: نقش تعدیل‌کنندۀ جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 296-312]
  • دانشگاه کالبدشکافی مؤلفه‌های فرهنگ در قلمرو آموزش و یادگیری دانشگاهی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-248]
  • دانشگاه نسل چهارم رویکردها و روش‌های یاددهی و یادگیری در دانشگاه‌های نسل چهارم از منظر اعضای هیات علمی: مطالعه موردی کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 137-161]
  • درگیری تحصیلی تبیین علّی درگیری تحصیلی براساس حمایت تحصیلی و سرمایه‌های روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 30-52]
  • درگیری تحصیلی تأثیر آموزش الکترونیکی مبتنی بر بازیوارسازی بر درگیری تحصیلی یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 277-295]
  • درگیری عاملی نقش واسطه‌ای کنجکاوی معرفت‌شناختی در رابطۀ بین باورهای معرفت‌شناختی و درگیری عاملی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 82-102]
  • دوره تحصیلی ابتدایی چالش‌های یاددهی-یادگیری ریاضی در دوره تحصیلی ابتدایی: یک پژوهش نظریه‌ی مبنایی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 207-230]

ر

  • راهبردهای انگیزشی تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای انگیزشی تحصیلی بر آسیب‌ها و موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 162-183]
  • راهبردهای تربیت جنسی شناسایی و روان‌سنجی راهبردهای آموزش تربیت جنسی نوجوانان 12 تا 16 ساله ایرانی بر اساس دیدگاه معلمان و والدین: پژوهش آمیخته [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 231-253]
  • روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس بی‌صداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 61-84]
  • روایی مقیاس تعلق به دانشگاه: ویژگی‌های روان‌سنجی و تحلیل وضعیت موجود در بافت آموزش عالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس بی‌صداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 61-84]
  • روش پژوهش نظریه‌ی مبنایی چالش‌های یاددهی-یادگیری ریاضی در دوره تحصیلی ابتدایی: یک پژوهش نظریه‌ی مبنایی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 207-230]
  • روش‌های یاددهی یادگیری رویکردها و روش‌های یاددهی و یادگیری در دانشگاه‌های نسل چهارم از منظر اعضای هیات علمی: مطالعه موردی کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 137-161]
  • رویکرد پژوهش کیفی چالش‌های یاددهی-یادگیری ریاضی در دوره تحصیلی ابتدایی: یک پژوهش نظریه‌ی مبنایی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 207-230]
  • ریاضی تأثیربازی شطرنج بر فرایند تصمیم‌گیری و پیشرفت‌تحصیلی در درس ریاضیات: نقش تعدیل‌کنندۀ جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 296-312]

س

  • ساختار عاملی مقیاس تعلق به دانشگاه: ویژگی‌های روان‌سنجی و تحلیل وضعیت موجود در بافت آموزش عالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
  • سازگاری با دانشگاه نقش واسطه‌ای خوش‌بینی تحصیلی در رابطه بین خودکارآمدی ادراک‌‌شده و سازگاری دانشجویان با دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 85-109]
  • سازنده‌گرایی اجتماعی اثربخشی آموزش تلفیقی مبتنی بر شبکۀ اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی، شناخت اجتماعی و عملکرد تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 53-81]
  • سرزندگی تحصیلی نقش خوشه‌های اضطراب امتحان و سرزندگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی دانشجویان: یک تحلیل خوشه‌ای [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-157]
  • سرسختی تحصیلی اثربخشی آموزش امید بر میزان سرسختی تحصیلی دختران داوطلب کنکور سراسری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 47-60]
  • سرمایه‌های رشدی پیش‌بینی عزت‌نفس بر اساس سرمایه‌های رشدی درونی و بیرونی در دختران دانش‌آموز [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]
  • سرمایۀ روان‌شناختی تبیین علّی درگیری تحصیلی براساس حمایت تحصیلی و سرمایه‌های روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 30-52]
  • سرمایۀ روان‌شناختی اثربخشی آموزش بهبود کیفیت زندگی بر سرمایۀ‌ روان‌شناختی و خودبخشایش‌گری مادران دارای فرزند معلول جسمی‌ـ‌حرکتی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 181-200]
  • سرمایۀ روان‌شناختی نقش سرمایۀ روان‌شناختی در توسعۀ فردی کارکنان با میانجی‌گری چابکی یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]

ش

  • شبکۀ اجتماعی مجازی اثربخشی آموزش تلفیقی مبتنی بر شبکۀ اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی، شناخت اجتماعی و عملکرد تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 53-81]

ع

  • عزت‌نفس پیش‌بینی عزت‌نفس بر اساس سرمایه‌های رشدی درونی و بیرونی در دختران دانش‌آموز [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]
  • عملکرد تحصیلی نقش خوشه‌های اضطراب امتحان و سرزندگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی دانشجویان: یک تحلیل خوشه‌ای [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-157]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانی ـ آموزشی بر افزایش انگیزش پیشرفت یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 254-289]
  • فراترکیب کالبدشکافی مؤلفه‌های فرهنگ در قلمرو آموزش و یادگیری دانشگاهی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-248]
  • فرهنگ دانشگاهی کالبدشکافی مؤلفه‌های فرهنگ در قلمرو آموزش و یادگیری دانشگاهی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-248]
  • فنی و حرفه‌ای ارتقای کیفیت تدریس در آموزش‌ عالی فنی و حرفه‌ای با تأکید بر رویکرد اشتغال‌زایی و مهارت‌محوری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 23-46]

ک

  • کارکردهای شناختی تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی مبتنی بر دیدگاه‌های ویگوتسکی و سوولر و اثربخشی آن بر کارکردهای شناختی و حل مسئله کلامی ریاضی در دانش‌آموزان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 110-136]
  • کمال‌گرایی واسطه‌گری خود‌شفقت‌ورزی در رابطۀ بین کمال‌گرایی و نشاط‌ذهنی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 119-142]
  • کنجکاوی معرفت‎شناختی نقش واسطه‌ای کنجکاوی معرفت‌شناختی در رابطۀ بین باورهای معرفت‌شناختی و درگیری عاملی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 82-102]
  • کنکور سراسری اثربخشی آموزش امید بر میزان سرسختی تحصیلی دختران داوطلب کنکور سراسری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 47-60]
  • کیفیت ارتقای کیفیت تدریس در آموزش‌ عالی فنی و حرفه‌ای با تأکید بر رویکرد اشتغال‌زایی و مهارت‌محوری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 23-46]
  • کیفیت زندگی اثربخشی آموزش بهبود کیفیت زندگی بر سرمایۀ‌ روان‌شناختی و خودبخشایش‌گری مادران دارای فرزند معلول جسمی‌ـ‌حرکتی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 181-200]

م

  • مادران اثربخشی آموزش بهبود کیفیت زندگی بر سرمایۀ‌ روان‌شناختی و خودبخشایش‌گری مادران دارای فرزند معلول جسمی‌ـ‌حرکتی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 181-200]
  • محیط الکترونیکی تأثیر آموزش الکترونیکی مبتنی بر بازیوارسازی بر درگیری تحصیلی یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 277-295]
  • مداخلات روانی ـ آموزشی فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانی ـ آموزشی بر افزایش انگیزش پیشرفت یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 254-289]
  • مسئولیت‌پذیری تحصیلی پیش‌بینی مسئولیت‌پذیری ‌تحصیلی براساس بافت ‌اجتماعی‌کلاس با واسطه‌گری ارضای‌ نیازهای ‌اساسی روان‌شناختی و اشتیاق ‌تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-29]
  • معلمان شناسایی و روان‌سنجی راهبردهای آموزش تربیت جنسی نوجوانان 12 تا 16 ساله ایرانی بر اساس دیدگاه معلمان و والدین: پژوهش آمیخته [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 231-253]
  • معلول جسمی‌ـ‌حرکتی اثربخشی آموزش بهبود کیفیت زندگی بر سرمایۀ‌ روان‌شناختی و خودبخشایش‌گری مادران دارای فرزند معلول جسمی‌ـ‌حرکتی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 181-200]
  • موفقیت تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای انگیزشی تحصیلی بر آسیب‌ها و موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 162-183]

ن

  • نشاط‌ذهنی واسطه‌گری خود‌شفقت‌ورزی در رابطۀ بین کمال‌گرایی و نشاط‌ذهنی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 119-142]
  • نمرۀ برش پایایی معیارهای پذیرش دانشجوی دکتری مهندسی برق قدرت در ایران: رویکردی بر مبنای تئوری تعمیم‌پذیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 249-276]
  • نوجوانان شناسایی و روان‌سنجی راهبردهای آموزش تربیت جنسی نوجوانان 12 تا 16 ساله ایرانی بر اساس دیدگاه معلمان و والدین: پژوهش آمیخته [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 231-253]

و

  • واژه های کلیدی: پایایی مقیاس تعلق به دانشگاه: ویژگی‌های روان‌سنجی و تحلیل وضعیت موجود در بافت آموزش عالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
  • والدین شناسایی و روان‌سنجی راهبردهای آموزش تربیت جنسی نوجوانان 12 تا 16 ساله ایرانی بر اساس دیدگاه معلمان و والدین: پژوهش آمیخته [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 231-253]

ه

  • هیجانات پیشرفت رابطۀ بین جهت‌گیری‌های هدف پیشرفت، فرایندهای ارزیابی شناختی و هیجانات پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر: یک تحلیل میانجی‌گیری تعدیل شده [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 158-180]

ی

  • یاددهی-یادگیری ریاضی چالش‌های یاددهی-یادگیری ریاضی در دوره تحصیلی ابتدایی: یک پژوهش نظریه‌ی مبنایی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 207-230]