آ
-
آسیبهای تحصیلی
اثربخشی آموزش راهبردهای انگیزشی تحصیلی بر آسیبها و موفقیت تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 162-183]
-
آموزش امید
اثربخشی آموزش امید بر میزان سرسختی تحصیلی دختران داوطلب کنکور سراسری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 47-60]
-
آموزش تلفیقی
اثربخشی آموزش تلفیقی مبتنی بر شبکۀ اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی، شناخت اجتماعی و عملکرد تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 53-81]
-
آموزش زبان انگلیسی
تأثیر آموزش الکترونیکی مبتنی بر بازیوارسازی بر درگیری تحصیلی یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 277-295]
-
آموزش عالی
کالبدشکافی مؤلفههای فرهنگ در قلمرو آموزش و یادگیری دانشگاهی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-248]
-
آموزش عالی
شناسایی نشانگرهای خلاقیت پداگوژیکی و یادگیری در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 184-206]
ا
-
اختلال خاص یادگیری ریاضی
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی مبتنی بر دیدگاههای ویگوتسکی و سوولر و اثربخشی آن بر کارکردهای شناختی و حل مسئله کلامی ریاضی در دانشآموزان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 110-136]
-
ارزیابیهای شناختی
رابطۀ بین جهتگیریهای هدف پیشرفت، فرایندهای ارزیابی شناختی و هیجانات پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر: یک تحلیل میانجیگیری تعدیل شده [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 158-180]
-
ارضای نیازهای اساسی روانشناختی
پیشبینی مسئولیتپذیری تحصیلی براساس بافت اجتماعیکلاس با واسطهگری ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-29]
-
اشتغالزایی
ارتقای کیفیت تدریس در آموزش عالی فنی و حرفهای با تأکید بر رویکرد اشتغالزایی و مهارتمحوری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 23-46]
-
اشتیاق تحصیلی
پیشبینی مسئولیتپذیری تحصیلی براساس بافت اجتماعیکلاس با واسطهگری ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-29]
-
اضطراب امتحان
نقش خوشههای اضطراب امتحان و سرزندگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی دانشجویان: یک تحلیل خوشهای [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-157]
-
انگیزش پیشرفت
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانی ـ آموزشی بر افزایش انگیزش پیشرفت یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 254-289]
ب
-
بازی شطرنج
تأثیربازی شطرنج بر فرایند تصمیمگیری و پیشرفتتحصیلی در درس ریاضیات: نقش تعدیلکنندۀ جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 296-312]
-
بازی وارسازی
تأثیر آموزش الکترونیکی مبتنی بر بازیوارسازی بر درگیری تحصیلی یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 277-295]
-
بافتاجتماعی کلاس
پیشبینی مسئولیتپذیری تحصیلی براساس بافت اجتماعیکلاس با واسطهگری ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-29]
-
باورهای معرفتشناختی
نقش واسطهای کنجکاوی معرفتشناختی در رابطۀ بین باورهای معرفتشناختی و درگیری عاملی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 82-102]
-
برنامه درسی
رویکردها و روشهای یاددهی و یادگیری در دانشگاههای نسل چهارم از منظر اعضای هیات علمی: مطالعه موردی کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 137-161]
-
بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی مبتنی بر دیدگاههای ویگوتسکی و سوولر و اثربخشی آن بر کارکردهای شناختی و حل مسئله کلامی ریاضی در دانشآموزان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 110-136]
-
بهزیستی اجتماعی
اثربخشی مدل آموزش تربیت مثبتنگر مدرسه محور بر سطوح بهزیستی روانشناختی و اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 313-343]
-
بهزیستی روانشناختی
اثربخشی مدل آموزش تربیت مثبتنگر مدرسه محور بر سطوح بهزیستی روانشناختی و اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 313-343]
-
بیصداقتی تحصیلی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس بیصداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 61-84]
پ
-
پایایی
پایایی معیارهای پذیرش دانشجوی دکتری مهندسی برق قدرت در ایران: رویکردی بر مبنای تئوری تعمیمپذیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 249-276]
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس بیصداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 61-84]
-
پذیرش دکتری
پایایی معیارهای پذیرش دانشجوی دکتری مهندسی برق قدرت در ایران: رویکردی بر مبنای تئوری تعمیمپذیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 249-276]
-
پیشرفتتحصیلی
تأثیربازی شطرنج بر فرایند تصمیمگیری و پیشرفتتحصیلی در درس ریاضیات: نقش تعدیلکنندۀ جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 296-312]
ت
-
تئوری تعمیمپذیری
پایایی معیارهای پذیرش دانشجوی دکتری مهندسی برق قدرت در ایران: رویکردی بر مبنای تئوری تعمیمپذیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 249-276]
-
تحلیل خوشهای
نقش خوشههای اضطراب امتحان و سرزندگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی دانشجویان: یک تحلیل خوشهای [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-157]
-
تحلیل عاملی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس بیصداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 61-84]
-
تحلیل مضمون
کالبدشکافی مؤلفههای فرهنگ در قلمرو آموزش و یادگیری دانشگاهی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-248]
-
تحلیل مضمون
شناسایی نشانگرهای خلاقیت پداگوژیکی و یادگیری در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 184-206]
-
تحلیل میانجیگری تعدیل شده
رابطۀ بین جهتگیریهای هدف پیشرفت، فرایندهای ارزیابی شناختی و هیجانات پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر: یک تحلیل میانجیگیری تعدیل شده [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 158-180]
-
تدریس
ارتقای کیفیت تدریس در آموزش عالی فنی و حرفهای با تأکید بر رویکرد اشتغالزایی و مهارتمحوری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 23-46]
-
تربیت مثبتنگر مدرسهمحور
اثربخشی مدل آموزش تربیت مثبتنگر مدرسه محور بر سطوح بهزیستی روانشناختی و اجتماعی دانشآموزان ابتدایی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 313-343]
-
تصمیمگیری
تأثیربازی شطرنج بر فرایند تصمیمگیری و پیشرفتتحصیلی در درس ریاضیات: نقش تعدیلکنندۀ جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 296-312]
-
تعدیلگرها
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانی ـ آموزشی بر افزایش انگیزش پیشرفت یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 254-289]
-
تعلق به دانشگاه
مقیاس تعلق به دانشگاه: ویژگیهای روانسنجی و تحلیل وضعیت موجود در بافت آموزش عالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
-
توسعۀ فردی
نقش سرمایۀ روانشناختی در توسعۀ فردی کارکنان با میانجیگری چابکی یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
-
تیزهوشان
پیشبینی عزتنفس بر اساس سرمایههای رشدی درونی و بیرونی در دختران دانشآموز [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]
ج
-
جهتگیریهای هدف
رابطۀ بین جهتگیریهای هدف پیشرفت، فرایندهای ارزیابی شناختی و هیجانات پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر: یک تحلیل میانجیگیری تعدیل شده [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 158-180]
چ
-
چابکی یادگیری
نقش سرمایۀ روانشناختی در توسعۀ فردی کارکنان با میانجیگری چابکی یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
ح
-
حل مسئله کلامی ریاضی
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی مبتنی بر دیدگاههای ویگوتسکی و سوولر و اثربخشی آن بر کارکردهای شناختی و حل مسئله کلامی ریاضی در دانشآموزان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 110-136]
-
حمایت تحصیلی
تبیین علّی درگیری تحصیلی براساس حمایت تحصیلی و سرمایههای روانشناختی دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 30-52]
خ
-
خطای مثبت کاذب
پایایی معیارهای پذیرش دانشجوی دکتری مهندسی برق قدرت در ایران: رویکردی بر مبنای تئوری تعمیمپذیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 249-276]
-
خطای منفی کاذب
پایایی معیارهای پذیرش دانشجوی دکتری مهندسی برق قدرت در ایران: رویکردی بر مبنای تئوری تعمیمپذیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 249-276]
-
خلاقیت پداگوژیکی
شناسایی نشانگرهای خلاقیت پداگوژیکی و یادگیری در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 184-206]
-
خلاقیت یادگیری
شناسایی نشانگرهای خلاقیت پداگوژیکی و یادگیری در آموزش عالی: یک مطالعه کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 184-206]
-
خودبخشایشگری
اثربخشی آموزش بهبود کیفیت زندگی بر سرمایۀ روانشناختی و خودبخشایشگری مادران دارای فرزند معلول جسمیـحرکتی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 181-200]
-
خودشفقتورزی
واسطهگری خودشفقتورزی در رابطۀ بین کمالگرایی و نشاطذهنی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 119-142]
-
خودکارآمدی ادراکشده
نقش واسطهای خوشبینی تحصیلی در رابطه بین خودکارآمدی ادراکشده و سازگاری دانشجویان با دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 85-109]
-
خوشبینی تحصیلی
نقش واسطهای خوشبینی تحصیلی در رابطه بین خودکارآمدی ادراکشده و سازگاری دانشجویان با دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 85-109]
د
-
دانشآموزان ابتدایی
تأثیربازی شطرنج بر فرایند تصمیمگیری و پیشرفتتحصیلی در درس ریاضیات: نقش تعدیلکنندۀ جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 296-312]
-
دانشگاه
کالبدشکافی مؤلفههای فرهنگ در قلمرو آموزش و یادگیری دانشگاهی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-248]
-
دانشگاه نسل چهارم
رویکردها و روشهای یاددهی و یادگیری در دانشگاههای نسل چهارم از منظر اعضای هیات علمی: مطالعه موردی کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 137-161]
-
درگیری تحصیلی
تبیین علّی درگیری تحصیلی براساس حمایت تحصیلی و سرمایههای روانشناختی دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 30-52]
-
درگیری تحصیلی
تأثیر آموزش الکترونیکی مبتنی بر بازیوارسازی بر درگیری تحصیلی یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 277-295]
-
درگیری عاملی
نقش واسطهای کنجکاوی معرفتشناختی در رابطۀ بین باورهای معرفتشناختی و درگیری عاملی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 82-102]
-
دوره تحصیلی ابتدایی
چالشهای یاددهی-یادگیری ریاضی در دوره تحصیلی ابتدایی: یک پژوهش نظریهی مبنایی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 207-230]
ر
-
راهبردهای انگیزشی تحصیلی
اثربخشی آموزش راهبردهای انگیزشی تحصیلی بر آسیبها و موفقیت تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 162-183]
-
راهبردهای تربیت جنسی
شناسایی و روانسنجی راهبردهای آموزش تربیت جنسی نوجوانان 12 تا 16 ساله ایرانی بر اساس دیدگاه معلمان و والدین: پژوهش آمیخته [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 231-253]
-
روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس بیصداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 61-84]
-
روایی
مقیاس تعلق به دانشگاه: ویژگیهای روانسنجی و تحلیل وضعیت موجود در بافت آموزش عالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس بیصداقتی تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 61-84]
-
روش پژوهش نظریهی مبنایی
چالشهای یاددهی-یادگیری ریاضی در دوره تحصیلی ابتدایی: یک پژوهش نظریهی مبنایی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 207-230]
-
روشهای یاددهی یادگیری
رویکردها و روشهای یاددهی و یادگیری در دانشگاههای نسل چهارم از منظر اعضای هیات علمی: مطالعه موردی کیفی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 137-161]
-
رویکرد پژوهش کیفی
چالشهای یاددهی-یادگیری ریاضی در دوره تحصیلی ابتدایی: یک پژوهش نظریهی مبنایی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 207-230]
-
ریاضی
تأثیربازی شطرنج بر فرایند تصمیمگیری و پیشرفتتحصیلی در درس ریاضیات: نقش تعدیلکنندۀ جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 296-312]
س
-
ساختار عاملی
مقیاس تعلق به دانشگاه: ویژگیهای روانسنجی و تحلیل وضعیت موجود در بافت آموزش عالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
-
سازگاری با دانشگاه
نقش واسطهای خوشبینی تحصیلی در رابطه بین خودکارآمدی ادراکشده و سازگاری دانشجویان با دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 85-109]
-
سازندهگرایی اجتماعی
اثربخشی آموزش تلفیقی مبتنی بر شبکۀ اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی، شناخت اجتماعی و عملکرد تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 53-81]
-
سرزندگی تحصیلی
نقش خوشههای اضطراب امتحان و سرزندگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی دانشجویان: یک تحلیل خوشهای [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-157]
-
سرسختی تحصیلی
اثربخشی آموزش امید بر میزان سرسختی تحصیلی دختران داوطلب کنکور سراسری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 47-60]
-
سرمایههای رشدی
پیشبینی عزتنفس بر اساس سرمایههای رشدی درونی و بیرونی در دختران دانشآموز [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]
-
سرمایۀ روانشناختی
تبیین علّی درگیری تحصیلی براساس حمایت تحصیلی و سرمایههای روانشناختی دانشآموزان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 30-52]
-
سرمایۀ روانشناختی
اثربخشی آموزش بهبود کیفیت زندگی بر سرمایۀ روانشناختی و خودبخشایشگری مادران دارای فرزند معلول جسمیـحرکتی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 181-200]
-
سرمایۀ روانشناختی
نقش سرمایۀ روانشناختی در توسعۀ فردی کارکنان با میانجیگری چابکی یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 201-222]
ش
-
شبکۀ اجتماعی مجازی
اثربخشی آموزش تلفیقی مبتنی بر شبکۀ اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی، شناخت اجتماعی و عملکرد تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 53-81]
ع
-
عزتنفس
پیشبینی عزتنفس بر اساس سرمایههای رشدی درونی و بیرونی در دختران دانشآموز [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 103-118]
-
عملکرد تحصیلی
نقش خوشههای اضطراب امتحان و سرزندگی تحصیلی در عملکرد تحصیلی دانشجویان: یک تحلیل خوشهای [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 143-157]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانی ـ آموزشی بر افزایش انگیزش پیشرفت یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 254-289]
-
فراترکیب
کالبدشکافی مؤلفههای فرهنگ در قلمرو آموزش و یادگیری دانشگاهی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-248]
-
فرهنگ دانشگاهی
کالبدشکافی مؤلفههای فرهنگ در قلمرو آموزش و یادگیری دانشگاهی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 223-248]
-
فنی و حرفهای
ارتقای کیفیت تدریس در آموزش عالی فنی و حرفهای با تأکید بر رویکرد اشتغالزایی و مهارتمحوری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 23-46]
ک
-
کارکردهای شناختی
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی مبتنی بر دیدگاههای ویگوتسکی و سوولر و اثربخشی آن بر کارکردهای شناختی و حل مسئله کلامی ریاضی در دانشآموزان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 110-136]
-
کمالگرایی
واسطهگری خودشفقتورزی در رابطۀ بین کمالگرایی و نشاطذهنی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 119-142]
-
کنجکاوی معرفتشناختی
نقش واسطهای کنجکاوی معرفتشناختی در رابطۀ بین باورهای معرفتشناختی و درگیری عاملی دانشجویان [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 82-102]
-
کنکور سراسری
اثربخشی آموزش امید بر میزان سرسختی تحصیلی دختران داوطلب کنکور سراسری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 47-60]
-
کیفیت
ارتقای کیفیت تدریس در آموزش عالی فنی و حرفهای با تأکید بر رویکرد اشتغالزایی و مهارتمحوری [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 23-46]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی آموزش بهبود کیفیت زندگی بر سرمایۀ روانشناختی و خودبخشایشگری مادران دارای فرزند معلول جسمیـحرکتی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 181-200]
م
-
مادران
اثربخشی آموزش بهبود کیفیت زندگی بر سرمایۀ روانشناختی و خودبخشایشگری مادران دارای فرزند معلول جسمیـحرکتی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 181-200]
-
محیط الکترونیکی
تأثیر آموزش الکترونیکی مبتنی بر بازیوارسازی بر درگیری تحصیلی یادگیرندگان زبان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 277-295]
-
مداخلات روانی ـ آموزشی
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانی ـ آموزشی بر افزایش انگیزش پیشرفت یادگیرندگان [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 254-289]
-
مسئولیتپذیری تحصیلی
پیشبینی مسئولیتپذیری تحصیلی براساس بافت اجتماعیکلاس با واسطهگری ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 1-29]
-
معلمان
شناسایی و روانسنجی راهبردهای آموزش تربیت جنسی نوجوانان 12 تا 16 ساله ایرانی بر اساس دیدگاه معلمان و والدین: پژوهش آمیخته [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 231-253]
-
معلول جسمیـحرکتی
اثربخشی آموزش بهبود کیفیت زندگی بر سرمایۀ روانشناختی و خودبخشایشگری مادران دارای فرزند معلول جسمیـحرکتی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 181-200]
-
موفقیت تحصیلی
اثربخشی آموزش راهبردهای انگیزشی تحصیلی بر آسیبها و موفقیت تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 162-183]
ن
-
نشاطذهنی
واسطهگری خودشفقتورزی در رابطۀ بین کمالگرایی و نشاطذهنی [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 119-142]
-
نمرۀ برش
پایایی معیارهای پذیرش دانشجوی دکتری مهندسی برق قدرت در ایران: رویکردی بر مبنای تئوری تعمیمپذیری [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 249-276]
-
نوجوانان
شناسایی و روانسنجی راهبردهای آموزش تربیت جنسی نوجوانان 12 تا 16 ساله ایرانی بر اساس دیدگاه معلمان و والدین: پژوهش آمیخته [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 231-253]
و
-
واژه های کلیدی: پایایی
مقیاس تعلق به دانشگاه: ویژگیهای روانسنجی و تحلیل وضعیت موجود در بافت آموزش عالی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 1-22]
-
والدین
شناسایی و روانسنجی راهبردهای آموزش تربیت جنسی نوجوانان 12 تا 16 ساله ایرانی بر اساس دیدگاه معلمان و والدین: پژوهش آمیخته [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 231-253]
ه
-
هیجانات پیشرفت
رابطۀ بین جهتگیریهای هدف پیشرفت، فرایندهای ارزیابی شناختی و هیجانات پیشرفت در دانشجویان دختر و پسر: یک تحلیل میانجیگیری تعدیل شده [دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 158-180]
ی
-
یاددهی-یادگیری ریاضی
چالشهای یاددهی-یادگیری ریاضی در دوره تحصیلی ابتدایی: یک پژوهش نظریهی مبنایی [دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 207-230]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد